04 augusti 2010

Problematisk fotografering





Onsdag kväll.....

Försöker förstå mig på sonens kamera....växlar mellan att ha näsan i handboken och att få in bilderna till datorn. Allt emedans den tålmodige mannen snällt utan att flina åt sin något förvirrade fru tittar på några av sina favoritprogram på tv...efter att plockat undan både hans och min sena kvällsfika....Tack du underbare!

Sonen var trött och gick till sängs tidigt...tur för honom annars hade frågorna haglat över honom som spön i backen....men jag måste själv lära mig hur det funkar, det är bäst för självförtroendet.

Bilderna idag är nog inte vidare bra men de får duga ;-D jag tänkte bara visa vad jag sysslat med en afton som denna!

Man skulle kanske skaffat sig några engångskameror ;-D Bara trycka av och lämna in skiten på framkallning....busenkelt, fast inget som gäckar fantasin och skaparförmågan direkt.

"Som jag ser det kan jag inte hävda att du sett något förrän du har fotograferat det"
Émile Zola

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja