26 oktober 2010

Vatten, bara vanligt vatten....












Höstlöv i vatten!

Dagens bilder är tagna nu för bara några timmar sedan i Tjörnarpssjön, jag stod där på bryggan och bara njöt...i nuet. Bara jag, kameran och naturen.

Vackert!

Här kommer texten till Carolas, När löven faller:

När löven faller av och kvar är vi,
ett litet frö får dö och bli till liv.
När regnet faller ner utför min kind,
du torkar alla tårar med din vind

Då ser jag din kärlek mot mig.
Då känner jag livet ifrån dig.
När regnet faller ner utför min kind,
då vet jag att du älskar.

Som himlen runt vår jord ditt ord består,
och leder mig på vägen som jag går.
Som ljuset ifrån skymning gör mig väl,
så styrker du det svaga i min själ

Så ser jag din kärlek från dig.
Så känner jag livet inom mig.
Som himlen runt vår jord ditt ord består,
då vet jag att du älskar.

Störst av allt är kärleken.
Går igenom döden för mig.
Renar mig om igen,
då vet jag att du älskar.

Du älskar mig…
Jag ger dig allt,
jag lämnar aldrig dig.

Nu ser jag din kärlek mot mig,
nu känner jag livet ifrån dig.
När löven faller av och kvar är vi,
då vet jag att du älskar.



"Jag vill inte kritisera naturen, men hade det inte varit mycket smartare om löven hade fallit uppåt istället?"
*NN*

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja