07 november 2010

En trevlig kväll






Ikväll har vi varit hos en mycket god vän till oss på middag, åh vad mycket gott vi har blivit bjudna på.

Förrätt: En sagolikt god Pumpasoppa med smak av det Thailändska köket.
Huvudrätt: Helgrillad ox och fläskfilé bakade potatishalvor m parmesan, sås och sallad. Behöver jag berätta för er att det var G.O.T.T???!!
Dessert: Pumpapaj som gav våra gommar en försmak av julen, delicious!

Tack M, du är en fantastisk vän och kock!

Nu i skrivande stund är det bara jag hemma, jag känner och erkänner mina begränsningar och nu var jag besegrad så det var lika bra att åka hemåt och låta festen fortgå utan mig. Det klarar de alldeles utmärkt ;-D...jag har ju sällskap av Mr Pain *fniss*

Ni får ett litet axplock av bilderna jag tog i kväll. Nu ska denna kvinna fläka ut kroppen i soffan och dra filten över sig...ciao!

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja