19 november 2010

Födelsedag



Grattis min stora tjej, 23 år idag....var har den tiden tagit vägen? 09.57 d.19 November 1987 kom du till världen, en alldeles ljuvligt söt liten flicka som kom att bli kallad smulan det första året. Nu är du vuxen, lever ditt eget liv och har egen lägenhet. Det är så livet ska vara. Ikväll kommer du hit, då ska vi fira dig med god mat på restaurang, sen åker vi hem och äter tårta tror jag.....och lite annat gott, det är ju fredagsmys idag! Chips och lösgodis får det bli idag. Hoppas du blir glad åt presenten som vi köpt åt dig vårt hjärta.

"Födelsedagen är den dagen man firar dig som en gåva till resten av världen!"
//Richard David Bach

Bilden på tårtan kommer från www.whimsicalcakehouse.com Det är käre makens kusin Linda som har ett företag i Australien där de bakar fantastiska kreationer, sidan är absolut värt ett besök!

Må väl/caja

5 kommentarer:

  1. Grattis till födelsedagsbarnet!!
    Tänk vad snabbt de blir stora, de små liven. Min äldste son har vuxit mig över huvudet...

    (hua, nu hoppade jag högt när musiken plötsligt kom ur högtalaren!! *haha*)

    Var inne och kollade på tårtorna...wow...där ligger man i lä!!

    Ha en finfin dag!!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till din dotter på hennes födelsedag!! Vad mysigt med restaurangbesök och sen myskväll med lösgodis & chips. Ja, sen är det Idol ikväll, men ni kanske inte hinner med det=)
    Ikväll så blir det väl nästan ett knä till alla djuren att krypa upp i & mysa=)
    Hoppas att ni får en underbar dag!
    kramkram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får en alldeles underbar dag tillsammans och att resturangbesöket blir lyckat!!
    Kramar Lippe

    SvaraRadera
  4. Ha en fin dag tillsammans med dottern. Restaurang låter mysigt.

    Kram.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS `:)

    Dags för SATURDAY SHOW OFF
    hos mig.....
    VÄLKOMMEN att vara med :)
    Ha det gott
    Håkan

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja