01 januari 2011

Nyår

Fyrverkeri i fjärran vid tolvslaget till 2011


Hej allihopa, hoppas ni har haft en mysig nyår. Vi firade med goda vänner, åt gott och hade det allmänt trevligt. När min kropp sade stopp så körde jag helt enkelt hem och steg upp några timmar senare för att hämta resten av familjen.

Vid tolvslaget var det så blåsigt hos oss så vi kunde inte tända fyr på våra lyktor som var köpta för att skickas upp i luften.....ah..nu fick jag en bra idé...efter bloggandet så ska vi minsann gå ut och sända upp våra lyktor!

Idag har vi varit hos värdparet och ätit upp resterna, druckit kaffe och tittat på fotboll. Vi lånade med oss hem filmen Bilar och ska snart plantera oss i soffan för en mysig filmstund. Mina grabbar donar med chokladpudding i köket....mmmm...gott!

Idag har jag inte varken ork eller lust att kolla in till er andra, jo lite lust men mindre ork. Kroppen gör ont från topp till tå så jag satsar på att i morgon blir det en bättre dag för att läsa bloggar.

Som sagt...vi ses i morgon gott folk! Jag önskar er en skön nyårsdagskväll!

Må väl/caja

1 kommentar:

  1. Hej kära bloggis!
    Vad mysig nyårsafton ni verkar ha haft=) Härligt!
    Hoppas att ni får en skön stund i soffan!
    Vi höres imorgon!
    Kram min gulliga bloggis

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja