11 februari 2011

Omändringar.

Som ni alldeles säkert sett så ser det helt annorlunda ut här inne hos mig. Bloggen har fått ett nytt utseende och en "doft av lavendel". Jag tyckte det var dags att välkomna våren....och ja, sen började det ju att snöa...Tack Lippe för att du skickade ner den hit! Du behöver inte slingra dig...jag vet att det var du och din kära syster *fniss* 

Även poesibloggen har fått sig ett nytt utseende, jag tyckte inte jag kunde/ville ha två bloggar som går i lila (fastän det ÄR snyggt)! Jag kommer härmed att lägga ut minde bilder här (tror jag) och hålla dem till min fotoblogg, om jag inte misstror mig så hittar ni alla till de båda andra bloggarna.

Jag hoppas att jag inte gjort er alldeles förvirrade nu så att ni drömmer mardrömmar i natt....vissa av er har ju en benägenhet att göra det har jag läst ;-)

Tack för alla hälsningar och kramar till sonen, han är nästan sönderkramad nu...men med lite mindre feber än i morse så någon nytta har de nog gjort......eller är det panodilen....Näpp, det är bergis kramarna!

Massor av kramar till er alla!

Må väl/caja

26 kommentarer:

  1. Hahaha, verkar som om lappmöglet (snön) räcker till oss alla! HERR Vreskatt meddelar vresigt att han är av en känslig natur som märker av när det blir vår och lyfter inte på huvudet för annat än mat!
    Hur ofta handvänder du dina katter för att unvika liggsår? Räcker tre gånger per dygn tror du?
    Skönt att sonen är på bättringsvägen :)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Gillar den här designen på din blogg!!
    Den du hade tidigare i dag var fin men den här är bättre!! Den andra var svår att läsa på.
    Kram igen :)

    SvaraRadera
  3. Håller med Lippe!
    Om allt, :)
    Vi har vi med, så det räcker och blir över av det häringa vita eländet som verkar komma från alla håll!?
    Om jag kramar min lilltös frisk, kan ju du fortsätta krama din påg, så tycker jag att det är en strålande idé att förfesta nästa fredag.
    Lite matt i pälsen här med, kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har missat sonen *snopen* hoppas han mår bättre :-) Jag är ingen större vän av lila (rött, du vet) men det är mycket lättare att läsa nu, så bra! Snökramar i massor!

    SvaraRadera
  5. Vad underbart fint det är härinne nu, jag älskar doften av lavendel - sommarkänslor!!
    Nu ska jag gå in på din poesiblogg och kika med
    Kram Jonna

    P.s. Jag lovar er, mest lappmögel har vi där jag bor...bläää...vi får vara glada om det är barmark till midsommar...

    SvaraRadera
  6. Åååå vad fint och vårigt det var här.Kanonfint.Vad skoj att sonen mår bättre.Tack söta du för alla fina värmande kommentarer under denna svåra tid.Ha en mysig fredag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Det är jätte fint här hos dig!Skönt att sonen mår bättre nu!
    Kram Kyllikki

    SvaraRadera
  8. Jag ändrar bloggdesign hela tiden känns det som! Tycker det är roligt och varför inte när det är möjligt!

    Jag gillar den här!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag gillar din nya lock! Finns den i blogspots arkiv?
    Skönt att sonen mår bättre!

    SvaraRadera
  10. Fin sida. Önskar sonen snabbt tillfrisknande och er båda en trevlig helg. Nej jag har inte skickat något mail till dig.

    SvaraRadera
  11. Ser bra ut med nya designen. Trevlig helg på er

    ps jag går här och nynnar för mig själv och saknar den förfest

    SvaraRadera
  12. KRAAAAM på re vännen,jag känner doften av lavendel..:)) Vackert!!!

    SvaraRadera
  13. kram, lite lavendel är aldrig fel! Glad att sonen är bättre ,-)

    SvaraRadera
  14. Vad fint och lugnt det har blivit i/på din blogg. En härlig bakgrundsbild som får en bara att längta bort från snöeländet.
    Så kul att sonen är frisk igen. Matchen kommer han nog aldrig att missa:-)

    SvaraRadera
  15. Näpp! Kan själv ;) De är självhäftande så man får flera chanser innan man lackar fast dom!
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  16. Tjusigt värre på bloggen!

    Alfahanniga kramar :)

    SvaraRadera
  17. Ja, lavendel är verkligen det som man tänker på när man ser färgerna :)

    Mer sånt till folket!

    Sv: Ja, vi får hålla tummar och tassar för att utflykten blir av! :)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  18. Tycker att du har det jättefint här inne! Älskar verkligen färgerna & textstilen=)
    Hoppas att ni har en skön kväll!
    Kramkram

    SvaraRadera
  19. Blir spännande att höra vad du hittar för guldkorn under helgen.

    Måste fråga vad du har för textstil/teckensnitt nu?
    Gillar.

    Kram!

    SvaraRadera
  20. Testar coming soon som du har i den andra poesibloggen, men den lutar åt fel håll:-)

    SvaraRadera
  21. Vad fint det blev kram till dig med/ sandra

    SvaraRadera
  22. Ok! Hur som helst har du det fint överallt!!

    Go natt och sov gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  23. Härliga färger här inne hos dig:D
    Typsnittet eller va det nu heter är kanonfin!
    Hoppas hoppas att sonen får vara med imorgon!!

    Nu måste jag läsa andra stycket igen för jag fattade inte riktigt, men det klarnar säkert;)

    Här i Åre är det toppen och kvällarna är sååå sköna efter en dag i backen. Det enda man orkar på kvällen är att ta det luuugnt, så det var tur att det inte blev något party hos dig ikväll!

    Må bäst!!!
    Varma kramar Eva

    SvaraRadera
  24. Så mysigt!! Här var det så lungt och skönt så jag stannar en stund om det går bra:)

    sv. Jag hittade ansiktet efter en stund så de behövde inte bli rädda på jobbet:)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja