29 september 2011

Grisigt!

Grymt sa grisen ; - )

Nöff nöff




Må väl/caja

13 kommentarer:

  1. Söt gris*L*.Tack för dina rader.Jadu,jag undrar om man verkligen kommer till en slutpunkt,där man accepterar sin fibro.Jag vet inte,jag har haft den i snart 26 år,jag har fortfarande inte accepterat den,för jag tycker den gör livet surt för mej i bland.Man vill så mycket,men det funkar inte alltid.Önskar en fortsatt mysig Torsdagskväll.kramen

    SvaraRadera
  2. Vilket sammanträffande!!! Nu får jag iaf se ett tryne på en potentiell julskinka. Undrar om dn gris är en av de 3 000 som producerar biogas;-)
    Grattis till nya kameran - total lycka antar jag. Du förtjänar nog det bästa då du är en otrolig duktig fotograf. Lycka till med den. Bildbevisen ser jag fram emot:-)

    SvaraRadera
  3. En svinpäls!!! Man får lust att klappa den :)
    Svingoa kramar ♥

    SvaraRadera
  4. Ha ha :)) Det är ett av mina favorituttryck: Livet är hårt - grymt sa grisen!

    tack för fin kommentar inne hos mig!
    ha en fortsatt fin torsdagskväll!

    SvaraRadera
  5. hallo there sexy lady!
    sade till min väninna att jag önskade mig en man från planeten harmoni. snodde uttrycket från dig!
    kram och mysig helg på dig ♥

    SvaraRadera
  6. Vilket gulligt litet svin :)

    SvaraRadera
  7. Svingullig gris!
    :)
    Ha en fin helg och ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken söting..:)) Å tack så hemskt mycke för att du finns därute,en jättebamsekraaaaam å en pöss på kinden till dig min fina vän!!

    SvaraRadera
  9. Närmsta grannen? =))
    Ja, vi har kor som närmsta så frågan var inte helt tagen ur det blå, hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  10. De har helt klart sin charm de där lortiga stinkande små liven! :)

    SvaraRadera
  11. Nämen.... NÄR lyckades du ta ett kort på MIG?!

    SvaraRadera
  12. Vilka snälla ögon den grisen har

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja