03 september 2011

Om sanningen ska fram!

Ja, om nu sanningen ska fram så måste jag erkänna: vi har lite annorlunda husdjur här hemma. Ni ska få ett litet smakprov bildbevis på detta!
Här kommer de. . .
En styck katt som gillar att duscha och bli shamponerad.


 En styck hund som ser ut såhär när man säger; ska du duscha. Men rulla sig i lort går himla bra  hhrrmmm...

 Den här "skönheten" bor som tur är inte inne. . .för då hade Harmonimannen suttit och skakat i ett hörn.

Hoppas ni alla mår bra, lördagskvällskram från mig till ER.

Må väl/caja

23 kommentarer:

  1. Vi mår jättebra, tack :-) Vår lilla taliban Totsie vill vara med när vi i familjen duschar......vet inte vad hon har för fel ;-)) Kvällskram!

    SvaraRadera
  2. Den sista gillar jag, visst kittlas det när de går på ens hud? ;)

    SvaraRadera
  3. Vi har det bra, såhär nyss hemkomna. Har ju varit barnvakt, det gick så himla bra! Sen träffade vi lilla barnbarnet också, så det kan ju inte bli mycket bättre! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar två av era husdjur. De med fler än fyra ben tycker jag är lite äckliga oftast.
    Vår kissemiss gillar INTE att bli badad. Hur jourkatten Desdemonaa ställer sig till det vet jag inte ännu.

    SvaraRadera
  5. Nya katten vill va i duschen när munstycket ligger på golvet och sprutar vatten... men om hon gillar att duscha vet jag inte... ÄN ;)

    SvaraRadera
  6. Piss and Love Piss and Love............Malla

    SvaraRadera
  7. Fy vilken spindel! Håret krullar sig på skallen när jag träffar på sådana...

    SvaraRadera
  8. Jomenvisst är det en himla mysig familj.
    :-) Kramis!

    SvaraRadera
  9. Hunden och katten ser bra ut. Men det sista djuret kan jag klara mig utan

    SvaraRadera
  10. Hunden och katten kan jag hålla med omm,men den där sista,brrrr!kram

    SvaraRadera
  11. Visst berikar våra husdjur våra liv. Har dock aldrig hört talas om katter som gillar att dusch... Hoppas kvällen var skön! Kram

    SvaraRadera
  12. Härliga djur du har alla tre...
    Vår Knutte ser likadan ut bara när det småduggar ute. Då kan han hålla sig hur länge som helst...

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. f*n va äcklig spindel... urs.
    kram till världens vackraste fågel i alla fall - nämligen du vackra caja ♥

    SvaraRadera
  14. Kikar in å önskar dig en härlig dag och skickar en bamsekram å en pöss på pannan...:))

    SvaraRadera
  15. Första gången jag hör att en katt gillar att bada!

    Kul att ni fick till en bloggträff:)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Skulle så gärna vilja ha hund och katt....

    Men pga mitt jobb är det bara spindlarna som överlever hos mej.... ;o))

    SvaraRadera
  17. Jag bara älskar Ragnar!!!

    SvaraRadera
  18. Men, hallå där vännen. Var har jag varit i en vecka? Nu har jag uppdaterat mig och besökt ert underbara "zoo".
    Bäst jag passar på att berätta att den här apan har bytt bur igen...till blogspot hrm och under nytt namn. Kika in om du har vägarna förbi, skratt.
    kramar från Milla/motvalls K

    http://texttherapy-milla.blogspot.com/

    SvaraRadera
  19. Jag är ingen djurälskare, så här finns det några akvariefiskar i en glaslåda...

    Trevligt med din/er lilla bloggträff, ni såg så glada ut!
    Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja