08 september 2013

Henke Larsson och min son.

Hej på er alla, här kommer ett litet livstecken från mig. Jag hälsar på inne hos er då och då men tassar oftast ut utan att säga hej då, förlåt...det bara blir så ibland. Jag håller fortfarande på att hitta "mig själv" och vem jag är...shit, det tar lång tid har jag märkt. Men jag är på väg...

Lägger idag upp en bild på sonen och Henke Larsson när de träffades då maken min spelade bortamatch mot hans lag. Lite kul att få vara med om det ju...

Nu vill jag bjuda er på lite prosa av Klara Johansson en kvinna som föddes 1875 och dog 1948...en modern tant för sin tid tror jag.....

Ingen har det tryggare än den som bor i ett luftslott.

Världen är inte så ond som man tror, men den torde vara dummare än man anar.

Helig är ett fett ord. Man borde aldrig ta det i sin mun utan senap.


C ya later..../caja

6 kommentarer:

  1. Du kommer att hitta dig själv.....men saknar dig här!

    SvaraRadera
  2. saknade dig och kikade in för ett litet hej. Känner igen det som du beskriver, håller också på att hitta mig själv. Så jag förstår lite hur du menar. Hoppas allt är bra med dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja