24 juni 2010

Min födelsedag


Ängel!

Level 44!
Idag öppnar jag en ny dörr, framtiden visar vad som gömde sig där bakom. 24/6 2011, först då vet jag säkert vad som fanns och om detta får ni veta först då! Ett nytt år ligger för mina fötter och jag ska göra vad jag kan för att förvalta det väl!

Det som stod först på agendan idag är ett besök hos I, det är en vänlig empatisk kvinna som jag är glad att få ha knutit kontakt med. Idag hade I fina somriga flätor i sitt hår och jag vet inte om det var för att semestern stod för dörren men det lyste lite extra om henne idag! Tack för att du är du!

Ängeln ni ser på dagens foto fick jag av min son idag, den satt han och knåpade ihop när klockan var tio igår kväll hi hi hi vad det tisslades och tasslades bakom min rygg där jag satt vid datorn, jag fick absolut inte vända mig om!

Det är den FINASTE ängel jag har i min ägo den finaste av alla och tro mig...jag har många ;-))

Tack älskade familj för sången, den goda frukosten på sängen och presenter! NI är guld värda som alltid finns där för mig, jag ÄLSKAR er.

"När dina vänner börjar smickra dig för att du ser ung ut är det ett säkert tecken på att du håller på att bli äldre"
Mark Twain

Ha en bra dag alla, det ska jag ;-))

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja