23 juni 2010

Älskade vänner


Vänner!

Idag får ni en dikt av mig som jag hittade på nätet, den är skriven av Elin. Till den får ni ett foto på en underbar bukett med blommor som P kom med idag och gooooda jordgubbar samt fina servetter.....Tack min älskade vän, och T, TACK för älgfärsen det blir goda biffar av den att lägga på grillen ;-DD Även brevlådan bjöd på överraskningar idag....men A, jag öppnar det inte förrän i morgon (moboto)!

En vän är någon som alla behöver.
Någon du kan anförtro dig åt, en vän att lita på i stort och smått.
Vänskap är en viktig sak i varje människas liv.
Behöver du tröst och hjälp, då är en vän bra att ha.
Så var rädd om dina vänner, de "riktiga"!
Vi människor behöver alla känna oss älskade och omtyckta.
En vän tycker om dig och stöttar dig.
Var rädd om dina vänner!

Vilken fin dikt Elin har skrivit, och SANN!
Mina vänner, ni vet vem ni är.....JAG ÄLSKAR ER av hela mitt hjärta!
Tack för att NI finns!

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja