16 juli 2010

Änglabarnet i mit hjärta



Änglamamman!

Åh vilka dagar jag haft! Gårdagens underbara konsert/kväll och atmosfär gav mig energi till tusen, den energin hade jag andvändnig för idag.....

Idag hade jag date med min mycket goda väninna I, vi träffas inte så ofta men när vi gör det så är det som igår. Tack för denna dagen, som gick i lila (därav det ena fotot)! När vi sågs idag hade vi nämligen bägge två lila kläder på oss, thi hi...då skrattade vi bägge åt varandra ;-D

När vi träffas så har vi alltid massor att prata om, vi skulle ses oftare men det finns väl någon mening med detta. Vi för djupa samtal om alla livets skiftningar och meningar/icke meningar....tro/icke tro...änglar, tomtar och troll. Vi har skrattat, gråtit, summerat en massa och haft HUR KUL som helst!!

OOOPPPS! Glömde säga......vi har även hunnit med att shoppa lite kläder......alltid kul med nya saker, eller hur??!!

Denna kära människa bär en stor börda i sitt hjärta, hon är nämligen en änglamamma! Detta lilla nu änglabarn hade jag äran att få träffa många många gånger och detta är jag djupt tacksam över, tack lilla M du änglabarn som sitter på ditt fina änglamoln och tittar på oss ;-)) jag förvaltar dessa minnen väl inlindat i bomull tätt intill mitt hjärta.

Nu är middagen uppäten här hemma och jag sitter här....men inte så länge till. Jag ska slänga mig i soffan och bara vara!!

”Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.” (ett litet stycke av Sinnesrobönen)
Reinhold Niebuhr

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja