15 juli 2010

Lyckoklöver och systerkärlek





Jack, Anna och Mikael!

Lyckoklöver får ni som första bild idag. Den andra är ett fint foto på min storasyster, S. Texten ni får handlar om dagens sköna stund samt att jag i födelsedagspresent förärats en present som innebär "lycka" och harmoni.

Idag ska jag till G, ni vet kvinnan med de underbara händerna som ger mig taktil beröring på hela kroppen. Från topp till tå!

Oooh det är bara två timmar kvar...längtar....längtar...

Denna torsdagskväll lämnar jag min familj åt sitt eget öde *fniss* *fniss* och är alldeles bergsäker på att de klarar sig utan min närvaro!

J.A.G ska nämligen tillbringa kvällen i en slottspark tillsammans med min älskade syster, en filt och en god picknickkorg.

Allt detta redan fina kommer att inramas av toner från skönsjungande Jack Vreeswijk, Mikael Wiehe samt Anna Bergendahl. Åh vad vi ska njuta denna kväll, tack älskade syster!

När "festen" är slut kommer kvällen att avslutas på systerns balkong, alldeles säkert med djupa samtal om allt och inget som sköljs ner med ett gott vin, salta pinnar och en och annan cigg för hennes del ;-DD

Vi får se när vi kommer i säng, det känns som om tidpunkten kvittar!

"En syster är en fantastisk stöttepelare. Eftersom jag själv har en syster så vet jag att de är ovärderliga!"
Kate Fraser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja