22 juli 2010

idag...inte i morgon




Ett steg tillbaka! (men bara idag har jag bestämt!)

Idag är min mun ledsen...inte alls glad. Jo förstås, den ler kanske utåt mot er andra men inte inombords. Där är den ledsen!

Den har inget egentligt att vara ledsen för, det är väl bara en sådan dag.

Vaknade inatt och var frusen, drog filten på...skönt. På morgonen har jag ont...har jag varit för mycket i farten kanske......

Den har kanske anledning att vara ledsen?! Så är det nog och jag bestämmer mig för att den får vara det!! Idag!

Jag kommer att kura ihop mig i soffan likt ängeln på bilden, stanna där och bara vara idag.....i morgon är en ny dag!

Fast egentligen skulle jag vilja vara vid havet, gå på stranden och skriva ord i sanden!

Fan, det känns ju som om det var måndag idag...hahaha det är ju torsdag...märkligt, jag får väl låtsas att det är en sådan där måndag i alla fall...en av de där måndagarna jag inte gillar.

"Den som har ett oavbrutet leende på läpparna döljer en tuffhet som nästan är skrämmande!"
Greta Garbo

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja