19 juli 2010

Sängkammarnyheter






Måndag!

Så var måndagen strax till ända, det gör ingenting att det är just måndag så länge det är blomstrande sommar och maken har semester ;-))

Denna måndagen har vi fått fint i vårt sovrum, vi har FÅTT en ny säng, Tack Y! Den är inte sprillans ny, men ny för oss och bra mycket bättre än vår gamla. Den kallar på mig......hör ni det????? Ansträng era öron en smula så tror jag att ni gör det...

Det som annars hänt här hemma är att: gräset har blivit klippt, vår gamla säng kom in i gästrummet...bara så ni vet, ni som kommer för att sova över....mohahaha... (skrattar jag lite rått...förlåt) men den är helt ok om man bara ska sova en eller två nätter.

För övrigt har det varit en mycket behaglig måndag med gott att grilla på kvällen och avslappnad atmosfär.

Nu mina vänner ska jag förpassa mig en trappa upp, vaska av nunan, borsta och skölja munnen och krypa ner i den nya svala sängen.......där stannar jag nog till minst tio i morgon!

"Den enda fördelen med att bli gammal är att du kan sjunga medan du borstar tänderna"
George Burns

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja