17 augusti 2010

Broar



Ödet är bron so man bygger till den man älskar!

Detta vackra citat såg jag i en kärleksfilm idag och kände att jag ville dela med mig detta till er.

Hur broarna ser ut till våra olika kärlekar är nog väldigt olika, det finns så många kärlekar i livet: till vår partner, våra barn, djur, Gud eller annan högre makt, arbete osv. osv.

Om man tänker efter riktigt noga så bör det finnas en bro till varje kärlek.

Förhoppningsvis så finns det minst en bro i varje människas liv som är starkare och stadigare än våra andra småbroar, sen till vad eller vem denna ödets kärleksbro är det kan väl liksom kvitta. Bara den finns där!

Den bro jag och min älskade man har byggt mellan oss är lång, stark och vacker! Resten av mina broar är fina de med, hur ser era broar ut?

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja