28 augusti 2010

Juveler




Smyckensmyckensmyckensmycken......

För er som verkligen känner mig behöver jag nog inte berätta att jag äääälskar smycken (vilken kvinna gör inte det...) och att jag nog är lite tokkär i alla mina smycken (och det är en del) så kvittar det i vilket material de är eller vad de kostat, de är ju mina och vart och ett har jag speciella minnen till ;-D Det är inte så att jag tyngs ner av kilovis med smycken som är påhängda på min kropp utan jag väljer noggrant ut smycket för dagen. Vad som känns rätt just då.

Nu är det så att jag hittat en blogg här på nätet som visar fantastiska bilder som jag bara inte kan låta bli att bli berörd av....Tack Agneta för vad du delar med dig till mänskligheten.

På Agnetas blogg www.wabisabihome.blogspot.com finns det just nu en tävling....kan ni gissa vad man kan vinna....(OBS! Kolla in bloggen, även ni har chans att vinna!)

Jo, naturligtvis ett smycke som kommer från www.familjesmycken.se Gå gärna in och titta på deras jättefina hantverk och bli lite förälskade ni med!

Bilderna jag lagt upp har jag lånat från deras hemsida och är de enda fotona här som inte är tagna utav mig.

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja