27 september 2010

Livstecken

Måndag....

Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
Mmm, nu ere måndag snart
O jag lever för ikväll, (Åååh)
Sena nätter, tomma glas,
Femhundra skjuter upp problemet för ett tag (för stunden)
Men jag tror att alla snart… har fått nog av mig

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

De e fullt en lörda klockan 5,
Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem
Skulle, *borde* ta det sen, vad ska det bli av mig, (Ååh)
Det finns dagar som idag av hopplösa mornar,
De e då jag vaknar som ett vrak
Å jag märker alla har - har fått nog av mig

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
O helgen måste ta slut

Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
De e månda snart
Men jag lever för ikväll

Föddes en lörda, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lörda, ja då vet du var du hittar mig
Föddes en lörda, alla kallar mig för discotjej
Mamma frågar sig…

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort Ve-ronica med dig själv
Helgen måste ta slut... (oh!)//Veronica Maggio

Hej på er alla var ni än befinner er!

Denna måndag morgon får ni Veronica av mig, texten kan jag dock inte relatera till mig själv....kanske snarare tvärt om ;-) men jag råkar gilla den här tjejen så jag tycker att hon gott kan få lite uppmärksamhet här inne på min blogg!

Helgen här på Teneriffa har varit lugn och behaglig.....och...varm ;-D! Jag har köpt mig en jättefin långzoomskamera...oooohhhh vad roligt det är att ta foto NU då! Allt som jag tagit på de andra veckorna skulle jag behöva fota om...jag får flanera på kvällarna och föreviga lite mer tror jag hi hi hi!! Om man skulle sadla om till fotograf....hrrmmmm...det är nog för svårt att försörja sig på det yrket tyvärr.

Jag lovar och svär att det kommer att läggas ut ett bildspel från min tid här, det kommer senare i höst...samt bildbeviset på ormarna! Japp, det ska ni få!

Nu är det bara en dryg vecka kvar.....sen kommer jag H.E.M ååååhhh vad härligt det ska bli! Värken i mina leder har avsevärt förbättrats och jag hoppas att det håller i sig länge, länge!

Nu har jag inte tid med er nåt mer för idag, kanske inte på flera dagar heller för den delen hahahaha jag ska passa på att verkligen njuta den här sista veckan av allt och alla här nere, det kommer att bli vemodigt att lämna detta bakom sig, hur mycket man än vill hem.....

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja