02 oktober 2010

Dags att åka hem till Sverige

Time to say goodbye!

Snart är det dags att säga hejdå till allt och alla här nere på denna underbara ö, Teneriffa. Jag kommer att sakna mycket och många som korsat min väg.....alla glada människor som lärt mig att livet faktiskt har mycket att ge trots smärtor och annat "skit" som livet skänker människan utan att fråga först....Tack för att just ni varit här tillsammans med mig och berikat mina dagar!

Det ska bli så underbart att få komma hem, jag har längtat så mycket att det gjort ont i själen vareviga dag.....om ni bara visste vad NI betyder för mig........ÄLSKAR ER!

Lyssna gärna genom musiklistan som jag knåpat ihop inför hemresan......


Om bara några dagar är det tisdag. Klockan två på eftermiddagen lyfter planet och om allt går som det ska så kramar jag min familj drygt 8 timmar senare. Härligt, härligt!!!

Tack alla som jobbar här nere på anläggningen, ni gör ett fantastiskt jobb med våra på olika vis onda kroppar! Hoppas vi ses igen en dag!

Nu lämnar jag er mina kära läsare, vi ses igen när jag landat....det kan ta några dagar...men vi ses!

Längtar tills jag kan lägga in lite fina bilder igen...har köpt mig en ny och fiiiin kamera...ohlalalalala Im in looooove...vänta bara ska ni få se vilka bilder jag tagit med den......härliga bilder på sand, vatten, blommor, gröna växter, gator och hus, vildkatter, ormar, valar....Ha tålamod gott folk, det kommer bildspel härifrån!

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja