05 september 2010

Moi


Nervös, nervös, nervös...!!

Hej på er! Idag tänkte jag faktiskt att ni ska få ett ansikte på vem det egentligen är om sitter bakom "pennan" så varsågoda, här är jag!

Jag har precis kommit hem efter att ha blivit klippt och färgad av min alldeles egen gulliga frissa: S, Thx babe love ya!

Om jag ska beskriva hur det känns just nu så är det rent ut sagt j***igt nervöst. Snart är det dags! Syrran har varit här idag och sagt hejdå, jag fick en bok av henne att läsa. Tack, pussen & love ya 2!

Sen har jag sagt hejdå till min stora flicka S...åh det var ledsamt, älskar dig massor mitt guld!

Det är många som vill träffas för att säga hej då och när jag tänker efter så känns det som en hel eeeevighet fast det "bara" är fyra veckor som jag är borta. Men det ÄR länge att vara utan sin familj och vänner!

På vägen till Teneriffa kommer jag att byta plan i Barcelona, ve och fasa...huanemej vad nervöst...lilla jag ensam i Barca....jo men så att....Ni som känner mig kan se det framför er va?? *fniss* *fniss*

Nåja, allt kommer nog att gå hur bra som helst. Jag kommer nog både dit och hem utan några större blessyrer ;-D

Nu har jag inte nerver mer att sitta här och knappa in bokstäver så jag säger: På återseende mina vänner, ha en god kväll!

"Framsteg känner man igen på att folk som förr var rädd för att flyga med jetplan nu är rädda för att köra med häst och vagn."
Jack lemmon


Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja