06 september 2010

Vintersol, Teneriffa




Så var det dags!

Dags att lämna Sverige för en rehabiliteringsvistelse i varmt land i fyra hela veckor.
Teneriffe here I come!

Här på bloggen kommer jag att försöka skriva lite då och då, det kan bli ofta, det kan bli sällan...men håll ögonen öppna, plötsligt händer det! Precis som i triss-reklamen ;-D ;-D

Jag har bloggar och kära bloggvänner från Söder till Norr i vårt avlånga land, dessa blir lite svårare att följa och jag hoppas att ni alla har förståelse för att det ett tag framöver kommer att regna mycket färre kommentarer än vanligt. Misströsta icke mina vänner, jag finns där ute någonstans och håller ett öga på er!

Oj vad jag kommer att sakna mina lässtunder här vid datorn när mannen och sonen ändå tittar på Sportnytt eller något annat sportaktigt program ;-) Jag gillar det skarpt för vi är ändå samlade, datorn har vi alldeles här invid sofforna och tv´n.

Buenas noches ALLA, på återseende!

Det är nu det är!

Det känns som en saga,
men det är verklighet!

Här är ni,
där är jag!
Långt ifrån varandra!

Men vi går på samma jord,
vi ser på samma måne.

På kvällen ska jag sitta,
sitta med fötterna nerbäddade,
......i sanden

Titta på månen,
blunda.....
längta mig hem för en stund,
minnas.

Förmodligen lär jag fälla en tår
i havet, i sanden.

Ni är ju här,
och jag är ju där.

Ute i stora vida världen,
ensam....
*caja*

Jag älskar er alla! Min man, mina bägge barn, min syster alla andra nära och kära, ALLA som finns i min närhet på ett eller annat sätt!

Detta är sista svenska inlägget, stänger ner nu och ska försöka vila hahahaha, det går nog inte så bra tror jag *fniss* *fniss*

Vi Ses Snart Igen Alla!

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja