10 september 2010

Längtat?

Hello Sweden!

Har ni längtat efter mig???? Skämt å sido ;-) Jag har det jätte, jätte, jättebra.
Det ar varmt och skönt, bra träning, akupunktur, avslappning, gooood mat och trevliga vänner far man har på Vintersol. Jag måste erkänna att behovet av internet har bleknat, allt annat tar överhand. Jag hoppas att ni kikar in ibland, det kommer inte att bli manga inlägg men lite livstecken då och då lovar jag att det ska komma. Längtan hem kommer då och då. Då far man gråta en skvatt och längta färdigt en stund och sen går det bra igen. Idag ar det Fredag och nu har vi som kom i tisdags landat...det ar manga intryck som ska sjunka in. Vi bor vackert med Atlanten på ett stenkast avstånd. Sand, vatten, växter, havsbrus, vitkalkade hus, brunbrända ben...ja allt ar sa härligt kan ni tro!

Vi ses en annan dag mina vänner!

Må val/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja