25 november 2010

Hjälp mig snälla.....


Please help me!

Nu är det så att en av mina foton ska bli till tavla och jag har bestämt mig för att det ska bli en budskapstavla....men vilken....??? Jag har egentligen en storfavorit men bestämde mig för en annan, nu vill jag nog ha storfavoriten. Åhhhh..beslutsångest!

Fastän jag i princip (fast ej helt då) har bestämt mig så skulle jag vilja ha era åsikter där ute i hemmen, vilken hade NI valt?? Snälla, skriv en krumelur i kommentarfältet nedanför inlägget så blir jag jätteglad!

De aktuella korten ser ni i bildspelet som ligger långt upp i bloggen, om det har stannat så rör med muspekaren i nedankant så startas det om.

Må väl/caja

3 kommentarer:

  1. Oj, snacka om kvalet i valet!
    Flera bilder blir favoriter, beror väl lite på var du vill hänga upp den också.
    Mina favoriter är:
    Hjärtat i sanden
    Fotspåren i sanden
    Visheten...av Sokrates
    Mörkrädd...

    Nu är jag nyfiken på vilken favorit DU har!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du fick sova ordentligt. Sömnen är så viktig! Det verkar ju hjälpa ibland med akupunktur!
    Vad hade du tänkt dig för namn. Jag tycker att det är en smekning för vårt psyke (en del kallar det själ, haha) oxå.
    Bilden i poolen ser jättehärlig ut. Vad solbränd du är=) Fint!
    Önskar dig en toppendag! Blir det Idol & lösgodis för er ikväll?
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Petra Hektornovember 26, 2010

    Hej Carina, jag gillar Gör som havet- våga:-)

    Skickar många kramar till dig/ Petra

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja