28 december 2010

Mörkrädd



Jag fann en blogg idag inne hos Lena www.tankarvidmidnat.blogspot.com som jag BARA måste göra reklam för. Några roliga tester där inne gjorde mig nästan MÖRKRÄDD......och jag förstod att NU, nu är jag en T.A.N.T!! 

Jomensåatt...
Nu är det bara den plisserade blå kjolen som fattas.
Och tantväskan...
Och....

Hur ser en så'n ut????

Inte vet jag....vet ni???

Bloggen som jag skriver om hittar ni här: www.tantvarning.se  Det verkar som om tanten själv tagit bloggpaus till efter nyår men det får nog tanter göra....om jag inte tar nån nyårsbloggpaus är jag nog ingen tant mer så jag får snällt blogga vidare.....

Skämt å sido...besök gärna denna blogg och gör ett test ni med....så kanske jag får fler tantvänner och inte behöver känna mig så ensam nu när verkligheten är ett sant faktum.....


"Från födelsen till artonårsåldern behöver flickan goda föräldrar, från arton till trettiofem behöver hon skönhet och därefter en stark personlighet. Efter femtiofem behöver hon dessutom gott om pengar."
//Sophie Tucker

Må väl/caja

9 kommentarer:

  1. Hahaha, jag är en tant de luxe enligt testet=) Fast jag vet att jag uppfattas tråkig. Många säger att de ska ändra på det och att jag ska med ut. Fast jag vill inte. Jag älskar att mysa, pyssla hundarna, fika & äta gott, läsa lite, träna hundarna & se film=) Ja, det är skitkul att gå kurs & tävla oxå=) Har jag sen hus så kommer jag att pyssla där. Nu pysslas det mest i lägenheten=)
    Vad blev du på testet??=)
    När man går in på din blogg så är det ofta något som förnöjats eller så är det så mycket fint att man upptäcker nya saker lite för varje gång=) Fint!
    Jag är dålig på att hälsa tillbaka!!!! Mina föräldrar hälsar alltid tillbaka. Förlåt mig!! De ler, säger något & hälsar tillbaka. Det är nog så att jag fångar upp en mysig känsla och sen stannar den liksom hos mig. Förlåt, förlåt!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag blev en Wanna-be-tant enligt testet. Fast nu är det så att tant är ett mentalt tillstånd, som man kan befinna sig i oavsett ålder och om jag ska hålla mig till min definition av tant, så tänker jag inte bli tant, nånsin. Så det så!

    SvaraRadera
  3. Jag blev tant!!! Yiipiii!! Och jag är helt klart över 35 år!
    Ha´t gött vännen!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Ja det är en trevlig sida, Tantvarning. Ska testa mig sen fast jag vill helst inte vara någon tant även om jag är det. Ha det bra du alltid omtänksamma Caja. Tycker Kalle Byx

    SvaraRadera
  5. Hej!
    När dottern tog studenten köpte jag en fin kjol och blus med blommor på Då sa hon -Nu är du tant mamma!
    Skall titta in där.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  6. Hej fina Caja!
    Idag känns det extra kallt, jag vet inte varför. Ska dricka lite varmt.
    Idag ska jag läsa lite, pyssla med hundarna, träna grip med den lille & gå långa promenader. Kanske ska jag baka luccebullar utan saffran & lite kola, men jag får se. Just nu så är jag kall, hahaha.
    Vad ska du göra idag? Ska du oxå dricka varmt & läsa=)
    Kramis kramis

    SvaraRadera
  7. Goa vännen, klart jag var tvungen att göra tant testet, jag blev en tant-de-lux, hur det nu gick till vet jag inte men så blev det....

    Kärlek.....

    SvaraRadera
  8. Visst kan livet vara hårt ibland....men jag får väl tacka o ta emot nu när får tillbaks han som jag varit gift med i 22 år, har han lärt sig några nya trix sen sist....ja som att....hm?!
    laga en sju rätters middag el. att han kan plocka upp efter sig?
    Nehe, samma gamla alltså o jag som hade börjat sukta efter den där kalendern själv....blink, blink. Du har nog så rätt när du säger att vi har ju våra egna så då får vi väl nöja oss med det el. hur du nu sa....

    Kramis från en Pockethexa som nog också gillar din serier Hipp, hipp, men ibland är det svårt med språket..<;D

    Allt gott o slutet gott!!!

    SvaraRadera
  9. Jaha, klart man var tvungen att testa.....men i själ och hjärta är man som man är.

    Kram på dig från tant-de-lux Birgitta

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja