20 januari 2011

Fru Venus, Veronika och Elle

Ja, ögat är mitt....



Hej alla goa, goa ni...som ni kanske märkt så har jag haft en micropaus eller vad man kan kalla det när man bloggar men inte hälsar på hos er andra precis...

Jag har behövt det, verkligheten hinner i fatt då och då....

Nu känner jag mig fit for fight igen i alla fall till att sitta här en stund. Tack för all peppning, jag ska ta ett beslut sen om fortsatt deltagande på denne Hannu Heikkilä's kurser. Som det ser ut idag så flyttar jag nog över till annan vårdenhet men som sagt beslut kommer senare.

Igår hade Fru Venus www.fruvenus.blogspot.com en utmaning; Hur ser det ut på "bloggplatsen" så därav det första fotot, lite slarvigt taget nyss men det får ni hålla tillgodo med ;-) Ibland halvsitter/ligger jag i soffan med datorn, men jag är alltid i närheten av familjen.

Det andra fotot visar en award som jag fått faktiskt två stycken av den första fick jag av Veronika www.veronikastjejsnack.blogg.se och den andra fick jag av Elle www.inredning-utredning.blogspot.com Tack ni goa tjejer. 

Av Veronika's awardbrev skulle jag skicka vidare till 5 vänner och det framkom inget sådant hos Elle. Så det blir till de 5 som jag klurade ut för en vecka sedan när jag fick det första. Det visade ju sig att det inte var alldeles enkelt....jag har många jag skulle vilja ge men har beslutat mig för dessa som följer strax, alla ni andra ska veta att NI ÄR ALLA värda denna award. Tack Veronika och Elle och tack ni andra som även ni har detta stora vänliga hjärta att orka stötta och läsa allt tokigt som kommer ur dessa fingrarna och blir "nerplitade" på tangentbordet. K.R.A.M

Mina fem awarder får: 


*Lippe www.hrifrnochvidare.blogspot.com

*4U2 www.4u2really.blogspot.com

*Moster Malla www.mostermalla.blogspot.com

*Annelie, Pyssel och inredning  www.annelithunberg.blogspot.com

*Rita, Hemma hos lilla mig www.hemmahoslillamej.blogspot.com

Nu har klockan tickat på så att jag kommer att titta in till er alla senare ikväll, jag hoppas jag hinner alla...annars ses vi ju i morgon på sångstunden. 

Kraaaam till alla er som ger mig all denna positiva energi!

Må väl/caja

9 kommentarer:

  1. Ååååå, du vackerögda!
    Tack, snyft....min första från den bästa..snörvel!
    Ska bara "bloggröja" mitt dagläger och så ska jag lägga upp en bild på min skrivhörna :)
    Bloggröja = plocka undan så att all bråte hamnar utanför bild.

    Så glad att du börjar kvickna till igen ♥
    KRAM och tack för att DU finns!

    SvaraRadera
  2. Du är för go. Jag tackar ödmjukast för den fina awarden och ser framemot att krama om dig försiktigt och många gånger(mycket för min egen skull,e man kramig så e man)!!!!
    Jag måste städa innan jag kan ta foto på min bloggspace så jag får väl sätta fart med det. Massa Kramar och Pussar.
    Kärlek.....

    SvaraRadera
  3. Du underbara och goa människa,guuud va glad jag blir..:) Hade du varit här nu så skulle jag ge dig en blötpuss..hahaha..Ska nu lägga in den på min sida (lite skryt)..Ha en riktigt mysig kväll nu..Stooor myskram från mig/Annelie

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina awarder och kul att du är på G igen

    SvaraRadera
  5. Jag visade ju mitt blivande kontor häromsistens och väljer att först visa det igen när det är "färdigt".

    Även jag har haft en liten "paus", men ibland hinner man helt enkelt.
    Imorgon ser jag fram emot din kör!
    För vi sjunger väl?
    Kram
    Elle

    SvaraRadera
  6. Du är välkommen när du kommer.

    SvaraRadera
  7. Vackert öga och snygga röda kuddar ;-) KRAM!

    SvaraRadera
  8. Grattis till awardsen. Du är väl värd dom!!! Himla kul att kalaset hos dig blir av imorgon - nu när jag har gjort reklam för det på min blogg;-)
    Ses imorgon:-)))

    PS. Är jätteglad att du mår bättre för stunden. DS

    SvaraRadera
  9. Såna där små pauser måste man unna sig ibland.
    Nu ska jag ladda för morgondagens sjungstund!

    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja