31 januari 2011

Länkat

6 kommentarer:

  1. Du kom lite tidigt imorse...inte konstigt att ingen svarade.
    Jag sade ju högt och tydligt igår att väckarklockan ringer 06.20!!!
    Synd att du redan hade kört hem, nu fick jag dricka kaffet själv...*suck*

    SvaraRadera
  2. Ska strax titta på dina alltid fina bilder!
    Vad snällt du skriver om din man, det borde verkligen fler kvinnor göra! (ler)
    Söt är han visst, sdka väcka Lilla Frun och fråga varför hon inte säger att jag är sött.....fast hon brukar säga att jag är gullig....men det är ju inte riktigt samma sak....jag vill också vara söt!
    Kram ifrån Oumberliga Peter!
    PS: Snart ska jag länka till dig igen.....var inte orolig........rubriken blir "Ska vi leka Doktor".......blir du svettig nu "vad i helsike ska han hitta på nu då?"
    Nej, du behöver inte vara orolig....det är ju Oumberlige Peter som skriver! (ler)
    Ha en fin Måndag! Hälsa "sötnosen"!

    SvaraRadera
  3. Borde inte skriva utan glasögon ser jag...men din hjärna får vara rättstavningsprogram åt mig!
    Kram Peter!

    SvaraRadera
  4. God måndag=)
    Vad fina bilder i din photoblogg!!
    Hoppas att du har en OK måndag finaste bloggisen!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Visst var jag här och kommenterade, eller?????

    SvaraRadera
  6. Sitter vinet i så himla länge eller??

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja