28 juni 2010

Han med stort H och älskarinnan


Älskarinnan!

Detta är en annorlunda måndag...ni som brukar läsa min blogg vet ju vad jag tycker om just denna veckodag! När jag vaknade idag och hasade mig ner på nedanvåningen så döm om min förvåning....där satt han i soffan...han med stort H, mannen i mitt liv ;-)! Hans rygg var inte alls kurant idag, så han fick allt lov att stanna hemma.

Vips så blev det en annan måndag, en med dubbla känslor....hjärtat skuttade till av glädje över att han var hemma och samtidigt tycker man ju synd om den stackaren. Men jag bestämmer mig för att vara ego så jag blev mest glad! Vi lever ju i ett fritt land, då får man tycka vad man vill *fniss* *fniss*

Eftersom allt inte blev som det skulle idag utan det blev som det blev så ska ni få en rolig historia istället:


Ömsesidigt utbyte!
En man och hans hustru är ute och äter på restaurang, när en fantastiskt tjusig ung kvinna kommer fram och kysser mannen.

"Vem var det där?" frågar den häpna hustrun?
"Det var min älskarinna," säger mannen.
"Nu blir det skilsmässa," säger hustrun.

"Okej, men då är det också slut med shoppingturer till Paris, semester på Bahamas och egen sportbil. Bestäm själv hur du vill ha det!"

Då kommer parets granne in med en ung snygg blondin vid armen.

"Vem är den där kvinnan?" undrar hustrun.
"Det är Harrys älskarinna," svarar mannen.

"Vår är snyggare!" säger hustrun.

Visst var den lite rolig, vi skrattade i alla fall gott åt den!

Här kommer några citat som passar bra till dagens foto:

"Du kan antingen beklaga dig över att rosor har taggar, eller så kan du glädja dig åt att taggarna har rosor"
Ziggy

"En idealist är en människa som av det faktum att en ros doftar bättre än kål drar slutsatsen att en soppa på rosor också smakar bättre"
Ernest Hemingway

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja