14 juni 2010

Tankar i natten




Ex Animo!

Hej på er,här kommer jag..... ...nersmygande mitt i natten! Jag ville dela med mig till er lite kärlek i form av mitt egenhändigt gjorda treklövershjärta, hoppas att ni vill ta emot den <3. När jag vaknar såhär på natten kommer jag ju helt osökt att tänka på och längta efter mina kollegor....vad gör ni nu, var är ni...hoppas att ni har det bra. Kör försiktigt i natten.

Nu ska jag stänga ner datorn och smyga upp igen, jag tror att jag tar Sigge med mig upp. Han kom nu och lade sig här i soffan...men jag tycker att han passar bättre i min säng.

Vi kan passa på att gratulera Donald Trump , han fyller 64 år idag! Mr Trump är en man som får mig att le....visst ser han lite smårolig ut? Ja, jag blir iallafall glad när jag ser honom, en klok man som uträttat mycket....men han kunde väl byta frisör ;-)) Jag är alldeles säker på att han också ler en smula.....varje gång han går till banken!!

Skulle jag inte gå nu då...jo det gör jag, vi ses vid ett senare tillfälle....mycket senare (klockan är två på natten) Sov gott!

Ex animo betyder: från hjärtat.

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja