17 juni 2010

Mitt smycke, min man




Wish come true!

Hej på er!
Som ni kanske ser så har det skett en liten, men bara en liten förändring i min blogg. Kanske ni inte har sett den alls så liten den är..

NYTT MITT I DET GAMLA INLÄGGET: Skriver här lite senare.....NU ser den helt annorlunda ut, tack D <3 Du har räddat mig två gånger idag!

MEN nu är det så att jag har varit i farten igen och lyckats radera min besöksräknare. Hopplösa jag! Ny räknare är i allafall på plats, så nu börjar vi vi om!

Jag är evigt tacksam för min man i sådana här situationer, han har bägge fötterna på jorden (se dagens foto) och tar allt med ro. Han säger: det ordnar sig älskling, och ja det stämmer, det blir ju bra till slut!

Den andra bilden ni får av mig idag är det smycke jag nästan alltid bär om halsen, från början var det bara korset men nu är det även hjärtat med budskapet: Whish come true". Korset symboliserar det jag kallar "barnatro" och hjärtat förstärker symboliken i det hela.

"Vi sitter alla i samma båt. En del är passagerare, andra besättning."
Stig Johansson

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja