11 juni 2010

Trött


Sovrumsnallar!

Nu tänkte jag bara säga god natt...för nu går jag och knyter mig. Jag har hört sängen kalla ett tag men har inte riktigt velat lyssna, men jag måste inse att jag har begränsningar och drar mig tillbaka till rummet med mina sovrumsnallar......(se fotot)! Faktiskt så tror jag inte att jag blir så värst saknad just ikväll, fredagsmyset är över för denna gång. Mannen och svågern ser på fotboll. Sonen med bästis spelar tv-spel (alldeles säkert ngt sportigt) på hans rum och dottern sitter djupt försjunken i datans värld... SÅ visst har jag inte fel när jag kan anse mig besegrad av sömnmonstret och göra det utan dåligt samvete för familjen?!
"I morgon är en annan dag" (eller hur det nu var....)
Christer Björkman

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja