04 juli 2010

Sand och hav







Sol och sand!

Söndag kväll, hemma efter en dag i solens tecken. Skitont, skittrött men nöjd med dagen är jag och då är det värt det där skitonda ;-))! Vi har varit i svärfars och B-M stuga vid havet, åh ljuvliga atmosfär....där skulle jag kunna bo! Tack för denna dagen!

I kväll orkar jag inte skriva mycket mer så detta lilla är vad ni får av mig idag. Fotona är tagna vid havet....hahaha så ego jag är nu då...ni får: mitt namn som jag fann på bryggan, mitt fotspår....skrivet i....sand!

"Att leva är inte tillräckligt. Solsken, frihet och en liten blomma måste man också ha!"
Hans Christian Andersen

"Försök inte följa i de vises fotspår, försök istället att finna vad de sökte!"
Basho

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja