30 augusti 2010

Sinnesro





Näst sista måndagen!

Nu är det nära.....EN vecka kvar i Sverige! Sen bär det av mot Teneriffa. Klockan tio går planet från Kastrup, sen är det fyra veckor med träning, sol, bad, hav....och bara mig själv.

Det är en mycket konstig känsla att resa ensam. Vi har så många gånger drömt oss bort till varmare land, hur vi skulle rå om varandra och bara vara...ett älskande par, en familj...någon som längtat nyfiket efter solen, värmen, skratten och njutningen att vara i ett främmande land.

Nu är det bara jag.

Resväskorna fick jag hem i helgen, mannen och jag gick igenom alla viktiga papper som ska med. Vad mycket det är att tänka på.....

När jag d.1 April fick reda på att jag blivit beviljad rehabilitering på Vintersol så kändes det som en hel evighet till avresa......Nu är jag snart där, overkligt..men sant!

Jag kommer att sakna allt och alla ♥ här hemma något enormt, men jag kommer absolut att kunna njuta och ta vara på tiden där nere. Många nya upplevelser, intryck och människor kommer jag att möta. Faktiskt så tror jag någonstans att det kommer göra gott bara inte för min onda kropp utan även för min sargade själ att göra den här resan....ensam.

Idag är det måndag, då vilar jag mina sinnen.
Vi ses i morgon.

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja