31 augusti 2010

Flygbiljett och flygplanshumor


Tisdag!

Igår fick jag flygbiljetten i min inkorg, nu blev det riktigt påtagligt att jag faktiskt snart reser. Dessutom fick jag en ny avresetid....07.10 från Kastrup, det är lika bra det för jag vet ju hahaha hur lite (läs inget alls) jag kommer att kunna sova den natten.

Idag har det varit en sådandär "social" dag då telefonerna gått varma ;-D och några har kommit för att hälsa på, det har varit riktigt mysigt ;-) ♥

Jag har även pratat med en tjej som åker ner med sin dotter samma dag som jag, vi har fått kontakt via Facebook. Denna gåva till mänskligheten, ja nu får ni ursäkta ni som inte gillar denna sida, men jag gillar den skarpt! Denna trevliga tjej verkar vara av samma skrot och korn som jag själv och jag tror att vi kan få många skratt och ett och annat gråtanfall tillsammans. Vi har dessutom samma frilla, käckt va?!

Nu säger jag tack och hej för idag, vi ses i morgon mina vänner....eller dagen efter det. Jag har lite annat att tänka på just nu.....

Jag bjuder er på lite kul läsning innan ni lämnar min sida.

Flygvärdinnan i planets högtalare: - Tyvärr har vi bara 40 middagar med oss, men vi är 100 passagerare. De som är vänliga att avstå från sin mat till någon annan, erbjuder vi gratis drinkar under hela resan. En timme efter återkom flygvärdinnan: - Om det är någon som vill ändra sig så har vi 39 middagar kvar.

-Jag undrar vem på firman som vann en miljon på Lotto!
-Det var nog Svensson på lagret.
-Varför tror du det?
-Jo, idag gick han upp och snöt sig i chefens gardin.

En turistbuss skulle efter en kort rast fortsätta resan då guiden frågar om någon saknar någon. Då ingen säger något ber guiden chauffören starta och köra iväg. Efter en liten stund vänder sig en man till sin granne rakt över mittgången och frågar om han inte hade sin fru med tidigare. Mannen svarade:
- Han frågade ju om man saknade någon och det gör jag inte!

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja