08 augusti 2010

Makens sista semesterdag










Regntugnt!

Idag får ni av mig bilder med regn i....

Denna söndag har det regnat just precis hela dagen utanför våra fönster....det gör mig ingenting faktiskt för det regnar även inom mig en smula. Sista dagen på mannens semester....och sen är allt som vanligt igen, visst får man lov att bli lite ledsen då.

Det är som om sommaren helt är över för denna gången, fast det inte är så. Men just idag känns det så. Jag älskar varje dag jag får lov att vakna med min älskade vid min sida. Men av detta blir man ju dåligt rik hahaha och på vatten och kärlek allena går det inte att överleva H.U.R gärna man än skulle vilja ;-D

I morgon har jag tid hos K; dags att vädra ut en massa känslor och rädslor igen. Det blir nog en bra dag för det!


"Semester är den korta tiden mellan planeringen och minnena."
Lea Couzin

"Semester är att ha ingenting att göra och hela dagen att göra det på."
Robert Orben

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja