19 september 2010

Glass, värme, dans och saknad

Söndag kväll!

Måndag i morgon, det är annorlunda måndagar här nere. Inte som de där hemma, de jag inte gillar. Det är klart bara för att få träffa familjen hade jag just nu i skrivande stund kunnat ta en sådandär måndag....

Men jag har det fantastiskt bra och vips så har halva min vistelse här nere på denna underbara ö lagts bakom mig. Jag tycker att jag verkligen tar vara på tiden, njuter varje sekund av allt jag får uppleva, jobbigt som roligt, allt tar jag in och lagrar i mitt hjärta på en mycket speciell plats: vintersolsplatsen ;-)

Helgen här har varit mycket behaglig...behöver jag säga att vi har det varmt....? ;-D
I fredags var det en man som kom hit och spelade musik, i början var det lite lamt men sen kan ni tro att vi dansade med eller utan rullstolar eller kryckor, alla njöt i fulla drag av den härliga stämningen. Dansen var slut kl. tio och då kallade sängen (kallade på mig högt som bara den) så jag hade inget val alls faktiskt.....en snabb dusch och sen pang bom så sov jag!

I kväll har vi varit på stan och ätit goooood, gooood G.L.A.S.S.....kan inte motstå dessa iskalla kulor i himelska smaker.....behöver jag säga att set svalkar gott i värmen... ;-)

Nu ska denna något brunbrända bloggerska tacka för sig och dra sig tillbaka till rummet, hoppas att det inte finns någon kackerlacka där, till skillnad mot igår.....

I morgon blir det nya träningstider och sjukgymnasttider! En ny vecka ligger framför mina fötter och en hel uppsjö med utmaningar och möjligheter!

Hoppas ni alla där hemma har det bra, jag önskar er en bra vecka utan för mycket regn och rusk! Kramar till er alla från mig!


Min älskade man!
Mina älskade barn!
Mina älskade nära och kära, ni vet själv vem ni är....

Ni är mitt allt, utan er hade jag inte varit där jag är idag!
Jag älskar er till månen och hem igen, eller som jag får säga nu...från Teneriffa, till Sverige via månen och stjärnhimlen som vi delar........Jag älskar er!

Godnatt och sov gott.....

behövde jag säga.....

nej, jag tänkte väl det.....

(varmt) thi hi......

Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja