11 oktober 2010

Gulligt sms





















Första måndagen hemma....

Känner inte efter...så blir den nog bra. Jag sitter här och bara är, är i nuet. Glad!
Jag fick nyss världens gulligaste sms från världens gulligaste man, min man, min älskade man!

"Om du visste hur vacker du är när du ligger och sover när jag går upp."

Det kallas K.Ä.R.L.E.K

Ni får min kärlek på ett annat vis, jag ger er en lista med 16 av Dire Straits bästa (i mitt tycke) låtar så sätt på volymen gott folk och njut.

Bilderna ni får är tagna på Teneriffa och jag lägger upp dem här för att jag tycker att de är vackra.

"Allt som man betraktar med kärlek är egentligen vackert. Ju mer man älskar världen, desto vackrare tycker man att den är"
Christian Morgenstern


Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja