10 oktober 2010

Ögonfröjd





















Idag har jag varit ute med min nya kamera...tänk vad mycket fint vi har i vår svenska natur när det är höst. Jag njöt i fulla drag då jag siktade in mig på vad som skulle förevigas och hamna här för era ögon på min blogg.

Hoppas ni får en njutningsfull stund, alla har ju inte naturen så nära inpå knuten att det bara är till att sticka ut näsan...och så finns det där, allt detta vackra. De som inte bor som vi på landet har ju sina vackra vyer, bara på ett annat sätt.

Jag har fullt upp med att lägga alla mina foton från resan i olika "fack", det blev en del kan ni tro....jag kommer givetvis att dela med mig av allt detta som gett mig energi till både kropp och själ. Var lugna, ni ska få er beskärda del av kakan ;-D De flesta av er har ju varit med mig från början av mitt bloggande så det är ju inte mer än rätt att även ni ska få lite soool och värme tycker jag. Jag hälsar naturligtvis även nya läsare (om det finns några sådana) mer än hjärtligt välkomna.

"Fotografi hjälper människor att se."
Berenice Abbott


Må väl/caja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, det gör mig glad!
Kram/caja